Popis
Obor je určen pro zájemce o elektroniku, automatizační a mikroprocesorovou techniku, počítače a programování. Náplní studia je nejen příprava žáků pro nasazení do různých pozic v průmyslu a v podnikatelské sféře, ale i k úspěšnému zvládnutí studia na vysokých školách technického zaměření. Ve výuce je samozřejmostí využívání počítačové techniky, používání nejmodernějších programů a technologií.
Podmínky přijetí
Absolvování povinné školní docházky a úspěšně zvládnuté přijímací řízení podle platných kritérií pro daný školní rok. Více informací na webových stránkách školy.
Učební plány
Jsou součástí Školního vzdělávacího programu a jsou k dispozici na webových stránkách školy.
Profil absolventa
Absolventi se mohou uplatnit především při technologických a konstrukčních činnostech v oblasti měřicí, regulační a revizní techniky, v oblasti výroby a distribuce elektrické energie, při výrobě a údržbě PC. Pracovní zařazení absolventů jsou elektrotechnik, konstruktér, revizní a zkušební technik, energetik, elektrodispečer, servisní technik elektrických zařízení, školící technik a jiné. Absolventi jsou dobře připraveni ke studiu technických oborů na vysokých školách.
Úspěchy školy v tomto oboru
Žáci se pravidelně zúčastňují seminářů a celostátních soutěží „Napájení sluncem“ na VŠB v Ostravě. V loňském roce naši školu reprezentoval Milan Havránek, který obsadil první místo v kategorii solárních autíček a první místo
v kategorii vodíkový jezdec. Součástí ocenění bylo získání solárního panelu, který je využíván při výuce. Škola je realizátorem projektu Nová linie programování PLC do výuky žáků středních škol.
Spolupráce se sociálními partnery
V rámci regionu spolupracuje škola s řadou firem, které se podílejí na zajišťování odborné praxe žáků, zabezpečují odbornou poradenskou činnost formou školení, přednášek a exkurzí pro žáky i učitele naší školy. Sociální partneři jsou informováni o aktivitách, záměrech a koncepci školy s cílem zabezpečit komplexní provázanost výuky a odborné praxe žáků. Podíleli se na koncepci tvorby školních vzdělávacích programů a aktivně přispěli ke stanovení klíčových kompetencí oboru.